5 Simple Techniques For اقساط

Wiki Article

نازآفرين گفت: ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ در ۱۱:۴۵ ب٫ظ بسیار عالی و کامل بود

به طور کلی روش کاشت ایمپلنت به این ترتیب است که ابتدا فیکسچر یا همان قسمتی که قرار است جایگزین ریشه دندان شود با استفاده از جراحی و یا لیزر در داخل فک و به جای دندان از دست رفته، جایگذاری می‌گردد .

دندان‌های مصنوعی ارزان‌تر هستند و به راحتی در داخل دهان جابجا شده و برای شستشو از دهان خارج می‌شود. البته این پروتزها در تجربه غذا خوردن و احساس طعم آن تأثیر منفی دارند. افرادی که از بریج دندانی یا همان پل دندانی استفاده می‌کنند، نیاز به وجود دندان طبیعی محکم به عنوان سیستم پشتیبان در کنار دندان‌های آسیب دیده دارند.

تمارا هي وسيلة دفع سهلة وسريعة تقدر من خلالها تتسوق من المتاجر العالمية وتقسم فاتورتك على دفعات أو تدفعها كاملة.

 این نوع ایمپلنت‌ها اغلب برای نگهداشتن دندان مصنوعی برای افرادی که دارای ارتفاع کافی استخوان نیستند قابل استفاده است. برای مطالعه بیشتر درباره انواع روش‌های کاشت ایمپلنت دندان این مقاله لاتین را مطالعه کنید.

سفیدکردن دندان‌ها هم در مواردی انجام می‌شود. درست است که یکی از کاربردهای کامپوزیت برای سفیدی دندان‌ها است، اما در برخی مواقع پیش از اعمال روکش‌ها دندان‌ها را سفید می‌کنند.

عوامل مختلفی در انتخاب بین این سه روش تاثیرگذار هستند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همیار دکترِتو گفت: ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ در ۱۲:۳۸ ب٫ظ سپاس از همراهی شما.

عدم استفاده از دخانیات بر سلامت ایمپلنت دندان اثر دارد. توجه داشته باشید که استفاده از مشروبات و سیگار مهم ترین عامل در کاهش عمر ایمپلنت دندان هستند.

بدون شک یکی از بهترین های این عرصه، جناب آقای دکتر علی سجودی get more info است که سالهاست با تلاش و دلسوزی خود به هموطنان عزیزمان خدمات فوق العاده و مطلوب دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان ارائه نموده اند.

پوشش بیمه محدود: برخی از برنامه‌های بیمه دندانپزشکی ممکن است هزینه بازپرداخت کامپوزیت تنها در دندان‌های جلو فراهم کنند که بازسازی آمالگام به‌طور خاص بر اساس شرایط زیبایی صورت می‌گیرد؛ بنابراین، بیماران ممکن است مستلزم پرداخت کل ترمیم ترمیم کامپوزیت در دندان خلفی باشند.[۱۶]

ما فقط بافت هدف را از بقیه بافت ها جدا می کنیم و به بافت های مجاور، آسیب غیر ضروری نمی زنیم.

این افراد در کل از سلامت عمومی دهان و لثه برخوردارند و دندان‌های به‌شدت پوسیده، شکسته و خراب ندارند. عفونت لثه هم در کاندیداهای دریافت ونیر کامپوزیت نباید وجود داشته باشد.

بخاطر چنین مسائلی است که توصیه اکید این است که برای ترمیم و بازسازی دندان ها خود به کلینیک دندانپزشکی مراجعه شود که از دندانپزشکان متخصص و مجرب بهره میبرد.

Report this wiki page